Garantie & Klachten

Garantie

Ik geef om mijn producten en zal er alles aan doen om deze in topconditie bij je te laten afleveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek hiervan melding bij mij te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@webshop4beauty.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is mogelijk voor consumenten in de EU om je klacht(en) aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Aanbieding

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2020 Webhop4Beauty onderdeel van Salon Bellissima | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel